Woop woop!



Hej! Sorry att min blogg är så tråkig men det är ju näst sista dagen på lovet så jag vill passa på att göra saker innan det är slut. Men jag kan iaf berätta lite kort om idag, jag åkte till Kista med Rebecka, mamma, Ludde och Emil men det var bara Rebecka och jag som stack till Kista centrum, de andra gick till den dära spelmässan.

Vi gick runt där, testade kläder och sånt men jag hade bestämt mig för att inte köpa nåt för jag köpte ju faktiskt det där linnet och den där tröjan från Gina den här veckan, så nope. Men det var iaf jättekul! :) Jag testade de där skorna och jag önskar mig dem... jättemycket! Vill nog ha svarta då för man kan ju matcha dem till typ allt. Rebecka behövde gå lite innan så jag gick runt där själv och käkade på donken själv haha x)

Men iaf, imorrn så händer det något himla roligt! Jag ska spela match!:D Så himla kul, vi har inte haft match på flera veckor så nu jääävlar! :D Ska lägga mig i tid också, duktig chey?? ;) Det är ju också fars dag imorgon så jag har gjort en liten present alldeles nyss, men nu ska jag kolla på film med de andra, hej då! // sOphia



Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.
Postat av: FRIDA BERG

SV: tack :)

2011-11-05 @ 22:02:22
URL: http://fbs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0