19:e oktober 2011, pluggat hos Alice..

Tjoobre! ;P

Hoppas ni mår prima för det gör jag! :) Igår efter skolan satt jag på a-tid med Fia, Sofia, Linnea, Elin och Vicci (Ida och Emma gick efter ett tag) och det var så himla kul! Dog typ av garv hahaha! xD (vi var ensamma i ett klassrum) 
Tänk om det vore så varje tisdag... aja det var jääättekul iaf! :D

Sen stressade jag och Elin hem i regnet och sen möttes vi lite senare, i regnet. Elins ena paraply gick sönder och det som jag fick låna gick nästan sönder, sen spelade vi i ösregn så jag hade vatten i trosorna.. kul? Haha aa! xD Nejmen det var kallt och kul!
Vi hade avslutningsmöte efter träningen och då blev jag "Årets lagkompis" :DD Blev och är jätteglad för det! :))

Blev nominerad till en annan grej också men ah, märker att jag skryter nu så ska inte skryta mer hehe..
Idag gick ett fönster i skolan sönder utan att någon ens nuddade det, det fall ut en jättefin cirkel ur fönstret, konstigt... skolan rasar ihop! :O Var med Alice efter skolan, satt och väntade på henne i skolan och sen stack vi hem till henne, gjorde mackor, pluggade till matte och NOprov också spelade vi Guitar Hero, niiice! :D


Hahah ååh vad ful men aja får typ överredigera den ;) Bästa kvalitén också!

Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0