"hej! hehe jag kissar som du kanske ser.. gillar du att kissa?"

Hej! Kom hem från träningen för ett tag sen nu så jag har duschat och gjort lite smoothie istället för middagen faktiskt, var inte alls sugen på köttbullar och pasta efter att jag tränat så gjorde en asgod smoothie som sagt! :) Vi slutade 13 idag och då gick jag hem till Vicci och det var jättekul, sen lite senare gick vi tillbaks till skolan för att gå på a-tid, duktiga cheyer! ;)

När jag kom hem så var jag jätte kissnödig och jag hade glömt nyckeln här hemma och Ludde och Emil var på träning och pappa på jobbet så jag gick till skogen (som ligger här utanför) och kissade, var rädd att nån skulle komma och se, lite pinsamt ba "hej! hehe jag kissar som du kanske ser.. gillar du att kissa?" eller ah man kanske inte säger så men aja, det löste sig till slut efter ett låångt tag. :o
Men nu måste jag sova, mina ögon typ slocknar snart så godnatt! // sOphia


Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0