HEMMA FRÅN ITALIEN! :D

HEEEEJJ!! :DD

Nu är jag hemma från Italien och ååååh det har vart så himla skönt! Det var helt himla fantastiskt haha xD Jag låter som att jag är typ 70 år nu ba "så fantastiskt" men det var det! :D Det var runt 30 grader där och här berättade mamma att det tydligen var 10/15 grader ;)
Aja nu är jag hemma och om jag ska skriva om hela resan så blir det typ som en uppsats, jag var bara där i 4 nätter men ändå. Kan bara säga att det var varmt, fett roligt folk där, fiiint, varmt, god mat, god glass, varmt (har jag sagt att det var varmt?) också var det varmt! :D
Imorrn är det skola men jag är fett taggad faktiskt, skolan är ju kul när det inte är aaaallt för många läxor plus, det viktigaste och bästa av allt, ALLA KOMPISAR!! :)


Imorse innan vi åkte till flygplatsen :)

Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.
Postat av: Vicci

Åh vad jag e aviiis!

Vi ses i morgon :D Yeey!

2011-10-04 @ 20:59:58
Postat av: Mil

Kul att du e hemma! Du verkar haft det asbraa! :D

2011-10-05 @ 15:53:02
URL: http://skjulmilaskogen.blogg.se/
Postat av: Karolina

Imorse!? Haha, nu är du snurrig tror jag.. ;)

2011-10-06 @ 15:42:40
URL: http://ockalina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0