Najs najs najs!

Heej!

Kom hem för ett tag sen för jag slutade 13 idag och det är så himla naaajs fast på vårteminen såblir det inte så tyvärr, vägen hem var inte lika najs alls (mycket najs här), det regnade och mina brallor blev jätteblöta så att det typ började svida på låren? Aja iaf, på svenskan så håller vi på och skriver en varsin krönika och det är fett kul!

Ni borde testa det om ni nu gillar att skriva :)
Klockan 19 så har jag träning och sen ska jag och pappa åka och hämta min kära plattång, har saknat den haha ;P
Ska nog hämta en tröja där också för jag ska visa er en grej sen som jag ska testa, har sett ganska många bilder på folk som har så men ah, ni får se! ;)


Jag idag fast jag hade inte blött hår i skolan ;p


Snygg min? Nej.


Mmmm!

Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.
Postat av: resume services

Du är så rolig, snäll och allt det där andra, ha en superbra födelsedag nu!

2011-10-09 @ 15:49:25
URL: http://cvresumewritingservices.org/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0