Ska jag söka?

Hej hej!

Är hemma från träningen nu och det var jättekul att träna med 95/96 men jag tycker fortfarande att det är roligare att träna med vårt lag...
Är också väldigt trött nu så jag ska typ läsa lite sidor i HK-boken och sen så ska jag tagga inför Bonde söker fru som är på tv ikväll, yeeess!! :p Det är fett bra faktiskt haha, jag gillar Bonde söker fru, ska jag ställa upp när jag blir stor tycker ni? ;)
Iaf, var inne på Ginas hemsida förut och dom har ju fått in några sjukt snygga tröjor, kommer visa er vilka jag menar, aja ciao så länge! // sOphia


En bild på en liten del av poolen, den var mycket större än sådär, I promise. :)

Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0