Dejtingprogram is tha shit! :P



Tjäänare morsningkorsning!

Lite flum där hehe :p Skrev som sagt att träningen var inställd förut, satt där och frös ihjäl och ba "haallåå??" sen gick jag till slut efter 25 minuter ungefär :P Aja nu är jag hemma iaf! :)

Vet ni? Snart börjar Bonde söker fru! :D Yees! Haha det är så himla bra ju ;D Nejmen seriöst det är faktiskt väldigt bra, det är kul att kolla på dejtingsprogram om det inte går på MTV för dom gillar jag inte, vet inte varför men det är inte lika bra där helt enkelt, tycker jag dåra.
Ska fortsätta skriva på SO:n nu men ah vi hörs och kanske ses! :) // sOphia



Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0