Prov på prov på prov...

Hej!

Har så himla ont i magen just nu att det inte är sant! Den gör massa ljud av sig och låter som en himla fontän... aja.
Hade faktiskt NO prov idag och det gick nog helt okej, NO prov brukar alltid gå så himla dåligt tycker jag men det här kändes faktiskt helt ok. Sen hade vi ett litet mini"test" på franskan också men det gick bra! :)


När vi hade träslöjd hängde jag och Elin hos skolsyster för vi satt utanför och väntade på Rebecka som hade råkat huggit sig i fingret, led med dig Becka! :(( Men som tur var så blev det nog bra sen. Hoppas Karro blir bättre också..
Ska iaf på rotationsträning om ett tag men nu innan det ska jag nog jobba lite med SOn för den måste vara inne på fredag så jag håller på och laddar ner nåt program nu som gör så att jag kan öppna worddokument, good! :)

Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0