17:e september 2011, Jedward here we come dadadam! :D

Gomorron! :)

Gick upp 6.15 för en liten stund sen, just nu är klockan 6.36 så ah det var ju ett tag sen, men fatta att gå upp såhär tidigt på en lördag?! Det är inte precis för att jag känner att jag ska vara duktig och gå ut och springa nu, det inte heller för att mitt favvoprogram börjar 6.40 på lördagar, nej!

Såhär är det, att snart kommer Karro och hennes mamma och hämtar mig för att vi ska ut i skogen och vandra!! :DD Åh det ska bli så himla kuul! ;p Skojja bara lite där, dom kommer för att vi ska till Kista och se Jedward bla!! :DD Suuuuuperkul verkligen!! :D :D Ska fotaa!

Mina läppar känns helt förstörda så jag har nyss frossat med lypsyl, intressant? ;)


Haha :) Mina ögon... jaja jag bjuder på den!

Förresten, jag såg att det var några som faktiskt ville se det jag köpt så jag ska visa det imorgon för idag hinner jag ju inte, ska ju va' borta hela dan :)
Vad kul att ni ville se förresten :D

Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0