5:e september 2011, har spelat slagverk, är jag såhäääääääääääär himla glad!:DD

Hej! :D

Toppendag idag alltså! Mycket läxor men jag pluggaar och eftersom jag ändå tagit en liten paus nu så kan jag passa på att blogga.
På hemkunskapen bakade vi scones och drack te haha, apakul och gott! Sen stack jag till tågstationen och satt där i typ 30 minuter och pluggade och sen spelade jag slagverk (haha om man vill börja på trummor i musikskolan så måste man söka på slagverk! xD)  i Tibble och sen mötte jag upp pappa och Ludde vid Stadium och köpte benskydd eftersom att mitt ena hade blivit helt himla missbildat i tvättmaskinen, fast det såg ganska roligt ut faktiskt.... :P

Ludde stod med en Hollisterpåse så ja jag blev lite avundsjuk men men, that's life! 
Nu är jag bara suuuuuperduuuuuuperglad för en graj! :DD:DD
Nä nu ska jag fortsätta med packningen till paparapa, min pappa kan rappa! Skojja bara okej fluuuummmmm på hööög nivå nu, jag gillade det där skämtet haha! xD


Hehe, vilken liten härmapa jag är, härmar Karros inlägg typ :P Hoppas det är ok Karro! :)



Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0