Är superglad! :D

Hej hej!

Tänkte bara säga varför jag inte bloggar och det är för att jag har jättemycket läxor också är det ju träningar som jag inte vill missa så ah då blir det ingen tid över helt enkelt så jag tar typ en liten paus nu, får se hur länge den varar för när jag har tid så kommer jag lixom blogga och imorrn kanske jag har liite tid över så ah vi får se helt enkelt :)

Juste, anledningen till att jag skrev att jag var suuperglad förut var att jag, pappa, Emil och Ludde ska till Italien den 30 september!!!!!! :DDDDDDDDDDD :DDDDD Suuuuuuuuuuuuuuuuuperduuuuperglad är jag för det! :D
Första gången vi åker utomlands tillsamans! :D Södra Italien blir det och nej jag vet inte var det ligger, toppen! :D Men det ska tydligen vara varmt där :D


Första dagen i Spanien, bring me baaaaack nuuuuu!

Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.
Postat av: Sophias gamla blogg

Åååh lyllo! :D

Så du kommer va borta från skolan eller??



Min länk här den e ett år gammal! Det var när vi började sjuan! :O OMG!



(annars: sophiaforever.blogg.se)

Postat av: Mli

Btw, igen:

Det var jag som kommentera men det fatta du nog ;)

2011-09-07 @ 18:35:03
URL: http://skjulmilaskogen.blogg.se/
Postat av: sofia

Sv: TAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAACK :D

2011-09-07 @ 20:08:45
URL: http://sofiiawestin.blogg.se/
Postat av: malin [fotoblogg]

sv: tusen tack :D med det menar jag att man inte behöver skicka in flera bidrag än ett, bidraget kommer gälla under hela tiden jag håller på med veckans bild! :)

2011-09-07 @ 23:14:45
URL: http://mkarlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0