Hängt i stan med 80 kr! :)

Heej!

Ska skriva lite snabbt nua vad jag gjort idag för just nu är det reklam men jag sitter och kollar på filmen "A Cinderella story" nu så ah, idag har jag vart på stan med Becka, Fia och Karro, det var verkligen jättekul! Jag hade bara med mig typ 80 kr så jag köpte inget men det finns ju så hiimla snygga kläder just nU!

Jag och Karro testade en tröja från Topshop och den var verkligen aaasfin och mysig men den kostade också 749 så nej. Vi åkte också in till Tornshull eller vad det nu hette, (sa fel hela tiden) och där köpte Becka ett par skor med 12 cm klack! Men dom var verkligen jäättesnygga och balla! Själv kan jag ju inte gå i klack haha.. x)

Kom hem vid typ.... ingen aning men senare än 5 iaf och vi åkte 12.59 om nån undrar :P

Har ätit jättegod middag med mamma och alla andra och mormor för hon är här :D Vi har också alldeles nyss käkat av min cheesecake som blev jättegod om jag får säga det själv :)

Juste, jag tog med kameran in till stan men minneskortet var lixom kvar i datorn så det blev inga foton... :p


Sötnos! :)

Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.
Postat av: Sharro

Sv: Haha mm :D

2011-09-04 @ 02:25:46
URL: http://makepossessed.blogg.se/
Postat av: frida berg

svar: ja! :)

2011-09-04 @ 15:34:11
URL: http://byfridas.blogg.se/
Postat av: EMMA

Vi har alla varit där när man glömmer minneskortet ;)

2011-09-04 @ 18:32:56

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0