Love you like a love song, är dom lika?

Hej! 

Den här låten är verkligen suuuupergrym! Älskar den verkligen men har ni tänkt på en sak? Selena är JÄTTElik Bella Trix i Harry Potter i den här videon när hon står där på scenen och sjunger med hennes stora och lockiga hår, jättelik! 

Eller vad tycker ni?

Grymmaste låten ever:


Selena Gomez Love You Like A Love Song






Här är hon superlik!!

Bella Trix:









..... Vad tycker ni? Är dom lika varandra eller inte? Har faktiskt lite svårt att bestämma mig nu för sååå lika var dom ju faktiskt inte märkte jag nu.





Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.
Postat av: Freia

Vad tycker du är finast, svart eller vit Iphone 4?

2011-09-03 @ 09:18:21
URL: http://freiaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0