Till Idaa! :)

Anonym om HELT FREAKIN AWESOME DAG IGÅR!! :D:
Hej! Skriver här eftersom jag inte har ditt mobilnummer (?????) men tar du med dig kamera imorron??? Tror du har mitt nr så du kan väll messaaaaaaa. Kraaam!!

Hej Ida! :D Jag är ju sjuk idag som du säkert märkt men om jag inte är det imorrn, ska jag ta med mig kamera då eller du? För asså det blir ju lite krångligt när det regnar så... men jag tror att jag har ditt nummer för jag har ett missat samtal så det kanske är ditt? :) Jag får testa och messa det så jag hoppas att det är ditt :P

Tumblr_lrrf6ksgih1qg02q0o1_500_large

Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.
Postat av: malin [fotoblogg]

sv: ja :D ja stod ganska nära scenen!

2011-09-19 @ 11:01:47
URL: http://mkarlstrom.blogg.se/
Postat av: marina

sv: skulle åkt "hem" till mig.

2011-09-19 @ 11:17:39
URL: http://marinapalme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0