10:e april 2012


Hej!
Sorry för ingen bloggning igår men jag var i stan med Fia och Bosse och Sally! Alltså våra hundar Bosse och Sally :D Det var jättekul! Vi fotade galet, gick på en stenbro som var jääääättehögt upp i luften så jag fick typ svindel haha men det var väldigt häftigt!
Vi käkade på Fridays sen lite senare och vi satt faktiskt ute vid uteserveringen och åt, jättehärligt! Fast det var ju liite kallt men vi fick filtar så det var lungt.

Men när vi satt på tunnelbanan på väg hem så kom det fram en kille som knackade på fönsterrutan och spottade på den där vi satt. Och jag som verkligen typ hatar att se spott (har typ fobi) tyckte ju då att det var skitäckligt! Men han skulle ju vara lite cool inför sina kompisar så jag förstår honom ;) Nä jag skojja men ah..
Nu ska jag gå hem till mamma och jag kanske ska följa med henne och Emil till Täby C men jag vet inte än men vi hörs sen! :) //sOphia

Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0