15:e april 2012


Gomorron!
Sista dagen innan skolan börjar idag då, inte sådär jättehärlig känsla direkt hehe.. Men men, jag längtar faktiskt liite till skolan ändå :) Fast jag längtar inte till alla läxor och prov som lärarna kommer bomba med. Vi har franskaprov på onsdag, ååh.. Men aja det är ju fortfarande en hel dag kvar! :D

Idag måste jag plugga på provet, baka bullar (hk läxa) också är det träning vid halv 1! :) Hoppas ni ska ha lite roligare än mig idag ;)

Juste jag måste bara berätta om min goda middag igår, rött oxfilékött med potatisgratäng. Så nu har jag gjort det ;) Nejmen det var vääääldigt gott! Aja nu ska jag byta om och plugga, hörs! //sOphia

Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.
Postat av: M I C A E L A S - En blogg om mig, mode, fotografi och annat kreativt!

SVAR: Tack så mycket :)

2012-04-15 @ 14:29:16
URL: http://lovliie.blogg.se/
Postat av: Amanda

sv; Jag vet inte om det blev lite missförstånd eller så, men jag tänkte på en länk i menyn. Jag gör inga inlägg med länkbyten nämligen ;) Men en länk i menyn kan vi göra! :)

2012-04-15 @ 15:15:58
URL: http://amandafoton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0