6:e april 2012, långfredagen! :D


Heeeej! :D

Nu har jag påsklov!!!! :DD Så himla skönt! Även fast jag bara gått i skolan en vecka efter att ha praoat i två veckor så är det superskönt! Den här veckan hade lärarna verkligen bombat med läxor så ja det är verkligen superskönt att ha lov nu! :D

Igår redovisade jag en grej på SOn och jag var så himla nervös, men det gick som tur var bra. På tekniken fick vi se på film för andra gången nu, så det var riktigt skönt att ha det som sista lektion innan vi fick lov! :D Förra helgen såg jag på The Hunger Games med Vicci, Karro och Fia och gud vad bra den är! Alla måste se den! ;D Sen på kvällen åkte vi hem till Karro och sånt där, i tisdags bakade vi bullar på HK:n och fick det i läxa, naaajs! Och i onsdags hade vi kemiprov... Uuäh. Har faktiskt ingen aning om hur det gick men jag får hoppas på det bästa!

Idag ska Fia och Beckas familjer komma över hem till mamma och Karro kanske också ska det om hon mår bra, men det ska iaf bli superkul! Jag var förbi hos mamma igår och bakade en slags cheescake och snart ska jag gå dit igen och baka en annan grej. Men jag visar lite bilder sen och sånt för nu måste jag gå iväg i den här snöstormen som nyss tog en paus, så vi hörs sen! Ha det så bra! //sOphia

ps. jag har gjort en ny design, om ni inte ser den tryck F5

Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0