8:e april 2012


"Gomorron!"
Hehe gick upp klockan 11 idag så jag har precis ätit frukost och klätt på mig och sånt, jäätteskönt att sova så länge! Och guuuuud så härligt väder det är idag! Helt sjukt ju! Hoppas det är lika varmt ute som det ser ut att vara, solen skiiiner ju!

Igår hängde jag och pappa på IKEA hela dagen och sen körde han mig till kusinerna och det var verkligen jättekul där, som vanligt, men vi åt jättegod påskmiddag också var det efterättsbuffé!!! Asså fatta att få det! :D Så himla gott, jag knäppte till och med upp min knapp på byxorna till slut XD Hahaha! Sen såg vi på film och sånt, jättemysigt! Fick också ett påskägg av mormor där det låg godis och 50 kronor i! Wohoo! :D Tack tack tack!

Idag ska jag ut och springa för det är ingen träning också ska jag nog packa upp lite saker och sånt, sen tar jag dagen som den kommer ;D Men vi hörs! //sOphia

Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0