Aj haha :p


(jag alldeles nyss)
Heej! Var nyss ute och tog en promenad till ICA och handlade lite ingredienser till en paj jag ska baka snart, hoppas den blir god! Det är en Cookie dough paj och den låter ju väldigt god tycker jag själv men hoppas att den smakar lika gott! :) Stannade och plockade videungar på vägen hem förresten, stod och drog i en gren i typ 5 minuter, tänk om nån stod i fönstret och kollade..

Har varit ute och fotat lite i det här typ fantastiska väder!!! :D Varje gång det är sol ute nuförtiden har jag börjat le hela dagarna, stört. Så jag har jätteont i mina kinder, haha.. Någon mer som gör samma grej? ;)
Tänkte redigera några bilder nu och sen visa så vi höööörs! :D //sOphia

Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0