Bloggtips! amandafoton.blogg.se


Hej!
Jag skulle vilja tipsa om Amandas suuuuuperbraiga och härliga blogg! Hon tar så himla fina foton och bloggar om intressanta saker att läsa om. Helt klart en av mina favoritbloggar, jag läser hennes blogg dagligen och jag tror att ni också kommer göra det om ni bara klickar er in där nu! :D Do it! Amanda är lika gammal som mig, alltså 14, men det kan man inte precis tro när man ser hennes bilder, så sjuukt fina! Och dem flesta är häftiga också, en himla bra inspirationssida helt enkelt! :D Nyligen gjorde hon en ny design och den är stört snygg så check it out hurrni! Lovar att ni kommer älska hennes bilder, och hennes blogg :D
Klicka på bilden eller HÄÄÄÄÄÄÄÄR! :D

Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.
Postat av: bella nyqvist

nu har jag börjat blogga igen efter min paus så kika dig gärna in på min blogg och släng in en kommentar. puss!

2012-04-14 @ 16:55:01
URL: http://bellsiii.blogg.se/
Postat av: bella nyqvist

nu har jag börjat blogga igen efter min paus så kika dig gärna in på min blogg och släng in en kommentar. puss!

2012-04-14 @ 17:13:32
URL: http://bellsiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0