Stockholm i mitt hjärta...






©
låt mig besjunga dig nu, åldrad i ungdomlig grönska, öarnas stad, det är du! ;D Haha ja jag googlade nyss upp texten för att kunna skriva sådär :p Höhöhö... Bilderna är från i måndags när jag och Fia var inne i stan och fotade, kanske visar några fler bilder sen men alla blev inte så jättebra.

Jag har tänkt på det där om jag skulle vilja bo inne i stan för alltså jag bor ju i en förort i Stockholm och det tycker jag är jättebra för då är det ju bara att ta tåget och tunnelbanan in dit, men att bo inne i stan skulle jag nog inte vilja faktiskt. Det är ju så mycket trafik (säger en 14årig pensionär) och hela tiden folk ute, och att gå i skolan inne i stan är jag inte ett dugg sugen på. Då skulle jag nog hellre vilja gå i en annan skola någon annanstans faktiskt.. Men nu har jag inte dem bekymrena att bekymmra mig över som tur är! :)
Skulle ni vilja bo inne i stan?

Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.
Postat av: Annika

SV: tycker jag med :)

2012-04-12 @ 12:16:39
URL: http://blogofphoto.blogg.se/
Postat av: Sofia [fotoblogg]

Fint! (:



Svar: Åh tack så jättemycket! (:

2012-04-12 @ 12:23:59
URL: http://sofiabjorkesjo.blogg.se/
Postat av: Mli

Nej, håller helt med dig! :D

Fina bilder btw!

2012-04-12 @ 17:24:50
URL: http://vannerforalltid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0