X Factor Sweden!


Mariiiiiiiee! Kom och ge mig en "give me five"! :D 


Andreas: Är du också kanske en pressfotograf? Eller..?


Hahahahahahah! Alla ser så himla glada ut men vet ni? Vi blev tillsagda att jubla, applådera och le. Så när dem klev ur bilen som stod där så skulle alla ba "wooooooooh!" Hahahah xD


Posa nudå!!


Dannyyyyyyyyyyyy!!! :'DD AAAAAAAAAAAHHHHHHHHH!!!!! 

I onsdags var jag på X Factor Sweden med Vicci, Karro, Karros mamma och Karros lillebror, superkul var det! :D Men eftersom att det är tv så var allting så himla tillgjort, dem sa åt oss vad vi skulle göra och sånt haha men jag antar att det är så på nästan varje tvinspelning när det gäller såna här program. X Factor är nästan exakt som Idol fast de har fyra kategorier, en för folk under 20, en för folk över 25 och två till som jag inte kommer ihåg just nu :P

Men det var väldigt kul iaf, hoppas jag kommer synas på tv i höst då! :D Fast jag lovar att de filmade mig när jag passade på att äta en Center godis. De kommer säkert också ha zoomat in i munnen precis när jag tog ett andetag, höhöhö :p Aja då är jag iaf med i tv, man får se det från den positiva sidan! ;D

Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.
Postat av: Mli

Varför var ni på det? :)

Var det bara att åka dit eller var ni inbjudna eller nåt? :S

Låter som om det var askul iaf!

2012-04-13 @ 19:59:32
URL: http://vannerforalltid.blogg.se/
Postat av: Jullan Svensson - foto, vardag & inspiration

Hej gumman ! Nu är det så att jag har ingen aning om vad jag ska blogga om så jag behöver DIN hjälp ! Skulle vara jättesnällt om du tog din tid att kommenterade detta inlägg, med lite ider på vad jag kan blogga om !!! ---> http://svenssonjullan.blogg.se/2012/april/kan-inte-vara-ifran-bloggen-langre.html#comment



Massa kramar ! ♥



Sorry om du inte gillar sådant här !

2012-04-13 @ 23:09:34
URL: http://svenssonjullan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0