12:e februari 2012


(ny profilbild)
Heej! Förlåt att jag inte bloggat nåt alls under helgen förutom nu men jag har inte hängt vid datorn ett dugg så det har varit jätteskönt, har gjort massa andra roliga saker istället, tränade igår, såg på Melodifestivalen (haha alla förutom Ulrik var dåliga, Ulrik var lite bra), gjorde läxor, träffade bebis, tog egobilder haha xD och jaa lite annat.

Idag har jag vart med Becka och Karro, vi var hos mig och övade på en dans till jumpan och fotade massor, sen gick vi till Rebecka och åt och flummade som vanligt haha ;D Jag och Karro försökte få med Rebecka på att gå till Kardemumma och fika men nej absolut inte, haha..

Nu ikväll var jag ute och åkte skridskor med Ludde, superlängesen var det jag åkte men superkul var det också! Visar bilder sen :) Men imorrn är det skola as usual, trevligt trevligt! Aja godnatt! :) //sOphia

Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0