17:e februari 2012


Heej och gomorron! :)


Fredag idag då! :D Så himla härligt! Veckan har gått sjukt snabbt tycker jag, tycker inte ni också det? Det känns som att det var måndag igår, typ.. Och jag trodde att det skulle vart Skol-dm idag men det är på onsdag hehe men det ska bli kul idag ändå :) Efter skolan vet jag inte vad jag ska hitta på men nåt kul blir det ;)
Jaja nu ska jag borsta tänderna och sen möta upp Ida, Sofia och Elin och sen traska till skolan haha :D Men vi hörs sen hurni, hej då så länge! Bloggar nog under dan.. //sOphia

Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.
Postat av: Pia - Smilinggirls!

Hej! Nu har vi utsett vinnaren av Dagens blogg, klicka här för att kolla om det blev du eller anmäl dig igen: http://smilinggirls.blogg.se/2012/february/dagens-blogg-172-ny-omgang.html#comment



Kram! /Smilinggirls

2012-02-17 @ 17:18:06
URL: http://smilinggirls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0