22:a februari 2012


Hej heej! :D


Idag är jag frisk! Så jag var i skolan idag och det var jättekul! Det är ganska lugnt den här veckan förutom att vi har SO läxa då men inte mycket mer än det iaf.. Jätteskönt! :) Sen är det sportloooov! Taggad till tusen är jag! Även fast jag bara ska vara hemma haha :P Men det finns ju mycket man kan göra hemma här också.. typ.

Jag vill åka skridskor på Östermalms IP för då kan jag fota alla som åker! Alltså jag menar inte att jag skulle gå fram till nån främling och ba "hej! får jag ta ett porträtt på dig? lägg dig ner och posa!" utan jag menar att jag skulle fota dom som åker bakifrån haha, så jag får bilder på deras rumpor ;D Nejmen det vore kul iaf! :) 

Nu ska jag fortsätta dunka musik och gå ner och äta nåt men vi har inget bröd hemma eller någonting gott :O Majgaaaad! Hur ska jag klara mig utan nåt gott? :o Aja hej då! //sOphia

Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.
Postat av: Bismillah <3

SO är kul :D

2012-02-22 @ 15:26:23
URL: http://quraninswedish.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0