25:e februari 2012


(haha bild tagen för exakt ett år sen)
Heeej! Nu har jag äntligen fått lov!!! :DD

Ååååh det är så himla skönt!! Det här lovet ska jag bara vara hemma men göra utflykter och hänga med dem kompisarna som är hemma och bara chilla galet! Gud. vad. skönt. Och jag ska definitivt fota mycket! :D ♥ Åh vad najs! Hoppas ni som redan haft lov har haft ett helt himla amazing lov och ni andra som också får nu, ni får ha ett helt himla amazing lov ni med! ♥
Jag tänkte börja med att kolla om jag klarar av att ladda ner photoshop cs5 för gud vad fint man kan redigera sina bilder i det programmet ! Sen ska jag ner och göra frulle, men vi hörs sen! :) ♥ (heheh många hjärtan det blev i det här inlägget :p) //sOphia

Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0