7:e februari 2012


Heej och gomorron!


Ny dag idag då! Tagaaaa! ;D Idag efter skolan ska jag på a-tid och sen ska jag hem hit och träffa lilla Skrollan (alltså bebis, vi kallar henne för Skrollan) :D Jag längtar jääättemycket, vill bara att skoldagen ska ta slut så att jag får gå hem och klappa, pussa, hålla henne haha :)
Men nu ska jag borsta tänderna så att jag inte skrämmer bort alla i skolan, vi hörs sen, hej då! //sOphia

Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.
Postat av: Maria en Norrlandsblogg

Hej nu är dagens avslutad gå å se om de blev just du :) om inte va gärna med igen

2012-02-07 @ 13:01:09
URL: http://mariaenliten.blogg.se/
Postat av: Mli

Har ni inte bestämt nåt namn än?? :P

Har ni några förslag? :)

2012-02-07 @ 15:30:11

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0