8:e februari 2012, bra och jobbig dag..

Heej!
Idag köpte jag, Becka, Fia och Vicci (fast hon åt inte) kakor på rasten, supergoda! Sen efter skolan gick jag hem till pappa som vanligt och då var jag superkissnödig när jag stod och letade efter nycklarna och när jag väl fick upp nyckelknippan så märkte jag att nyckeln till pappa inte hängde där utan det är vår mäklare som har den! Så jag funderade på att gå till skogen och kissabsom ligger typ 10 m bort men det snöade och allt så no way att jag gjorde det. Jag skyndade mig till mamma istället och jag är fortfarande här, har kissat, ätit lite glass, kollat på tv, stekt korv och just nu ligger jag och halvpluggar på so:n samtidigt som jag mobilbloggar ! :) Men jag fattar verkligen ingenting när det gäller so:n...

Jaja, snart kommer pappa och hämtar mig och sen ska jag på träning (om jag hinner)! :D men nu måste jag ringa pappa så hej då! //sOphia


Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0