Hänger med B&K


Heeej! Just nu skriker Karro, och Rebecka håller på och målar henne i ansiktet/på kroppen och jag sitter och inte bryr mig, cool tjej 123. Och ni ser gifen ovanför? (näää var?) ;) Det är min första gif! Karro lärde mig hur man sparar dem så nu blir det många gifs hurninini! ;D Nejmen några fler än en blir det sen haha, men ett tips till er som inte gjort någon än; Gör det! :D
Men jaja hej då! //sOphia

Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.
Postat av: Celajsan

Sv: Jaa, tack våfflor är mumsiigt!! :) Fin blogg hörredududu!

2012-02-18 @ 10:29:53
URL: http://celinebynorway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0