keep smiling, keep shining...




©
Japp, det är Karro ni ser på bilderna! Bra gissat ;D Hon tog några såna där bilder på mig också, fast med hennes kamera dåra :) Det är faktiskt jättekul att fota såna där bilder, när det ska vara skarpt och suddigt lixom ;)

Men iaf, jag har hållt på med SO:n länge nu men jag är fortfarande inte färdig, jag ska antingen fortsätta lite till eller så fortsätter jag imorgon.. Tror jag tar det imorgon faktiskt.. Mycket skönare! ;D
Men nu ska jag gå ner och kolla om maten är färdig snart, är vrålhungrig! Så hej då, hörs sen! //sOphia

Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.
Postat av: Sofia [fotoblogg]

Svar: Tack så jättemycket fina du! Riktigt roligt att höra! (:

2012-02-22 @ 19:45:44
URL: http://sofiabjorkesjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0