Melodifestivalen 2012


Hej! Nu är jag hemma efter cupen, det var jättekul men det gick inte sådär jättebra för oss, två oavgjorda och en match som vi förlorade. Men vi spelade superbra i den sista matchen så det var en bra avslutning haha x)
Hinner inte skriva så mycket för nu börjar ju Melodifestivalen!! :D Hahahah, jag, mamma, brorsorna och mormor ska kolla, hoppas det är nån bra låt! Ulrik Munther ska ju vara med i år fast jag vet inte om det är ikväll..

Men aja jag ska äta geléhjärtan till det, ha det bäst snel hest! //sOphia

Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0