Omogna töntar !


Hej! Nu är jag hemma från Täbban, det var jättekul! Jag köpte en mössa (den ovanför på bilderna, 30 kr) och en blus (149 kr) men jag hade presentkort så det var najs, älskar presentkort! Kan visa blusen sen men kameran är ju som sagt hos pappa så det blir inte förrän tidigast imorrn.

Vet ni? Det var några himla omogna töntar i Täby C som sprang runt och kastade sockerpåsar från Burger King på allihopa. När vi satt och åt på Sawadee så flög det ner en sockerpåse som smashade upp nästan hela innehållet! Så jag fick socker i mitt glas och bredvid mig men som tur var inte i maten, så himla omoget! Men aja jag visar lite bilder sen också men nu ska jag bada så hej då! //sOphia

Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.
Postat av: Mli

TÖNTAAAR! :@



Fin mössa! :) Var köpte du allt? :P

2012-02-05 @ 18:26:04
URL: http://vannerforalltid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0