sjuk...


Hej hej,
jag är sjuk idag :( Jag har verkligen supertråkigt också mår jag illa och måste spotta hela tiden, jättejobbigt men så är det just nu.. Mamma blev sjuk igår så jag har nog smittats av henne. Jag hatar att vara rastlös för det är så himla tråkigt och nu sitter jag här en hel dag och kan inte göra nåt för att allting snurrar så fort jag ställer mig upp, jätteobehagligt!

Men jag har iaf lite att tröstäta mig på, hehe.. Jag har fått den där nya kexchokladen som är supergod och Noblesse choklad, mm! Till det kollar jag på Melodifestivalen repris haha, ingen är bra hittils men på fb var det många som skrev att Molly var bra, jag lär väl märka snart ;) Men jaja nu ska jag höra Mattias bidrag, hej då så länge! //sOphia

Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0