Glad Alla Hjärtans Dag! ♥


Heej och GLAD ALLA HJÄRTANS DAG PÅ ER! :D


Älskar den här dagen, jag är helt himla forever alone men och?! Den här dagen är typ den bästa på hela året (om man då bortser från några andra)! :D I skolan så var det kramrutor hahah så den stäollde vi oss i några gånger och kramades (töntar123, jaoo!) och på jumpan körde vi kramkull och då var det en sån här regel man hade i förskolan; Killarna får bara krama tjejerna och tvärtom. Haha så jag fick faktiskt några killkramar idag ;D

Efter skolan gick jag, Vicci och Karro till ICA och köpte geléhjärtan och sedan tillbaka till skolan och satte oss vid ett bord och pluggade matte och åt, härligt! :D
Nu tänkte jag fota lite så jag visar bilder sen men ha en fortsatt supertrevlig alla hjärtans dag hurrni! ♥

Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0