Fett coolt! :D


Hej hej! Den här dagen, hittils, har jag suttit med pyjamas till klockan 13 ungefär för då kom Rut och dem hit så då var jag ju tvungen att byta om ;) Sen har jag umgåtts med Rut jättemycket och bara segat hela dagen, Sven-Åke var också förbi här en stund så det var jättekul! :) Tyvärr så funkade inte den versionen jag laddade ner av photoshop cs5 men jag ska försöka med cs3 sen...

Pappa och Emil kommer inte hem förrän kl 19 så jag är helt forever alone fram till det. Inte kul! :/ Jag är typ sällskapsberoende så jag gillar inte att vara själv.. Ludde är i Täby C och vet ni vem han såg på tåget? Petter! Jättecoolt ju :D Petter åker tydligen roslagsbanan ;) Men aja nu ska jag typ göra nåt så hej då! //sOphia

Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0