seg som en cola..


(me yesterday)
Hej! Sorry för den dåliga uppdateringen idag men ah jag har gjort lite andra saker helt enkelt! :) Jag åkte inte iväg med Emil och åkte skridskor, jag var för trött så jag stannade hemma och kollade på Vänner och segade som en cola! (höhö fattar ni? sega som en cola!) Lite senare åkte jag som sagt till Täby C, slängde ju in ett litet mobilinlägg.

När vi kom hem åkte vi till pappa och packade ihop mina grejer och sen direkt till träningen! Vi var bara 4 st i hela bollhallen haha :p Men det var kul ändå :D Nu har jag ätit och sånt där, eller ja det var ett tag sen nu.. Men nu ska jag sova så godnatt hörnini och sov så gott och dröm sött och vakna upp på rätt sida och dröm inga mardrömmar! ;) //sOphia

Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.
Postat av: Linnea [Fotoblogg]

SV: Det är bra här med!:D



Vad gör du??

KRAM

2012-02-28 @ 14:57:30
URL: http://linneaphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0