Saknar't!







Ååååh jag vill ha sommar och bli lika brun som jag var på bilderna ovanför! Jag vill också kunna klä mig lätt (det där kan misstolkas men jag menar inte på det sättet) istället för att gå runt med långkalsonger under byxorna och massa lager på lager... Nån mer som saknar sommaren? ;) //sOphia

Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.
Postat av: LARA JOHANSSON - photos&texts

Hej på dig denna söndagskväll!

Nu har jag utsett vinnaren av veckans blogg. Så kika in och se ifall du vann! Om inte, så var med i den nya omgången där hela tre stycken har chans att vinna! Lyckan till dig! :)

2012-02-05 @ 21:09:20
URL: http://laramore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0