Y to O to the YO!

Haha jag tror det är så man säger?

Hej förresten! Äntligen fredag!!! Som jag LÄNGTAT! Ååååhhh guuud vad skönt att det där himla SO provet som gick bajs för mig är över! Herregud vilken lättnad! Och jag kommer inte bry mig om jag får F för det är nog ganska många som kommer få dåligt men det är ju bara ett bevis på att han inte lärt ut bra alls så jag hoppas faktiskt att många får dåligt.. Det låter ju jättetaskigt verkligen men jag vill verkligen att han ska förstå att han måste skriva upp det han förklarar på tavlan! Inte såhär:

  • Baltiska skölden
  • Granit, gnejs
  • 100000000 år sedan
Ingen förutom några smartisar (haha nu tänker jag på godiset!) i klassen fattar då. Men jaja nu är provet över! :)
Ikväll ska jag baka efterätt :D Ganska längesen jag bakade faktiskt.. eller det var typ två eller en vecka sen så sååå längesen var det ju inte men äh, lite längesen var det ju ;) Sen ska vi se på The Voice Sverige och ha det toppen! Igår var jag med bebis, sen åkte hela familjen på pappas sida till Frejknuten och kom hem halv 10 ungefär.. Vi åt pannkakor och kollade på Sveriges värsta bilförare där, myyys! :D Aja ingen kommer orka läsa det här så hej då! //sOphia


Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.
Postat av: Bismillah <3

fin bild:)

2012-02-12 @ 01:08:26
URL: http://quraninswedish.blogspot.com
Postat av: LARA JOHANSSON - photos&texts

Hej på dig här på söndagskvällen! :)

Jag hoppas att allt är bra med dig, och att du är peppad inför en ny vecka. Hur som helst så har jag avslutat min veckans bloggare tävling, så jag har börjat en ny tävling. Vinnarna är uppe, så kika in om du vart en av vinnarna eller var med igen.

Ta hand om dig, kram.

2012-02-12 @ 19:04:52
URL: http://laramore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0