14:e januari 2011


Heej!
Jag vet att jag inte bloggat på ett tag nu men skolan är ju igång och allt så det känns lite.. Hm, det känns ansvarslöst att blogga då haha! Nejmen det är ju läxor och sånt så ah plus att jag vart lite lat av mig och inte använt datorn på hela veckan utan jag har vart bekväm och använt ifånen istället.

Men iaf, igår var jag i stan med Becka och Karro, det var väldigt kallt utomhus men det var ändå superkul! Vi hängde på Urban Outfitters i typ en timme också bara för att jag hade beslutsångest mellan två tröjor, alltid lika jobbigt. Men till slut valde jag en och den är jag übernöjd med! :D Köpte också en parfym på H&M för 39 kr, toppen ju!

Men fredagen den 13:e påverkade oss för när vi skulle in på en skivaffär som Karro verkligen ville in på så hade dem preciis stängt. Superdrygt och irriterande. Sen fick vi skjuts hem av Karros mamma och då åt jag tacos och myste sen med dem andra :) Tacos är sjuuuuuukt gott! Jag har inte tänkt på att det är min favvorätt, supergott iaf! Men aja pappa snackade med polisen förut, coolt. Nä jag skojja men han gjorde iaf det fast inte om nåt allvarligt men aja hej då! // sOphia

Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.
Postat av: MLi

Tacos e gott!! :D

Alice gillar inte tacos? :S :(

2012-01-14 @ 14:57:33
URL: http://vannerforalltid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0