23:e januari 2012, majgaad!


Holaa!


Nu är jag äntligen hemma och har äntligen kommit till ro haha :p Jag var förut på trummor, gick sedan en sväng i Täby C för Henriks mamma hade ett ärende, var hos mamma och packade och nu är jag hos pappa! :)
Jag har franska läxa + lite andra läxor så jag ska ta tag i dom snart men jag har inte fått nån middag än, omagaaaaad! :o

Så jag är vrålhungrig och då kan inte jag tänka och blir grinig och skriker typ i hela huset ba "PAPPA JAG BEHÖVER HJÄLP!" "jag hör inte, du får komma ner" och ah ni fattar, eller okej nej ni får inte tolka mig som värsta dryga, störda, puckade, bortskämda ungen nu för jag överdrev lite där. Men aja nu ska jag kolla hur det faktiskt går i köket innan det kanske blir sådär haha :P Hörs sen! //sOphia

Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0