24:e januari 2012


(förlåt ni får bild i repris)
Hej!

Jag märkte att snart går vårt youghurtpaket ut hehe :P Men iaf, jag måste snart börja traska till skolan, fett mysigt i all snö ju! :) Nu är jag faktiskt glad att snön har kommit fast den kunde ha kommit lite tidigare och gått bort i februari också skulle det bli vår i mitten av februari..
Men aja, efter skolan kommer bebis hit :D <33 Så det kommer bli jättekul och sen ikväll kanske det blir ett till spinningpass med laget, hoppas iaf! :) Men jaja nu måste jag gå, vi ska ha nåt test tillsammans med klassen, Teknikåttan hette det typ, får så hur det går men aja hej då! //sOphia

Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.
Postat av: LJ photos&texts

Underbar bil det där är! (:

SVAR; Tack så mycket!

2012-01-24 @ 11:03:43
URL: http://laramore.blogg.se/
Postat av: Mli

Test tsm med klassen :P

Typ alla åttor i Sverige gör det ju XD



btw, jag såg dig när du gjorde det hihi :)

2012-01-24 @ 15:23:45
URL: http://vannerforalltid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0