2:a januari 2012


Morsning korsning!

Jag vaknade alldeles nyss, sömntuta är vad jag är det här lovet. Jag drömde världens konstigaste dröm också, skitläskig var den.. Vi åkte till Mallorca igen men den här gången så fick jag bo med Becka och Fia för dem var ihop och hade flyttat dit haha xD När jag var på toa hos dem så såg jag att Rebecka hade brun hårfärg och då tog jag den och hällde i mitt hår så sen när jag kom ut var jag brunett :P Jag drömmer alltid konstigt..

Iaf, idag ska jag vara med Becka, Fia och Karro om nu det inte är så att Becka och Fia bor i Mallis hehe :P Nejmen vi ska hitta på något roligt och jag vill åka till Täby C och gå in på Hollister och köpa en koftaaa! Men jag får höra med dem, undrar om dem vaknat än.. Aja jag ska gå ner och göra smoothie nu men vi hörs sen, ciao! // sOphia

Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0