3:e januari 2012


Heej!


Nu är det inte långt kvar till skolan! En vecka va? Eller det beror ju helt på när man börjar men jag börjar den 10:e så det är väl typ en vecka kvar? Aja jag ska inte tänka på det nu, uschusch! Just nu sitter jag i sängen med en kanna med smoothie i och ska kolla på Vänner :) Senare idag ska jag ut och springa även om jag inte vill, jag ska!
Hoppas ni ska hitta på nåt lite roligare, egentligen vill jag gå på bio... Fast är det ens några bra filmer som går nu förtiden? Aja jag får kolla det men vi hörs sen, hej då! :) // sOphia

Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0