9:e januari 2012, studiedag!

Hej!

Idag är det sista dagen innan skolan börjar, iaf för mig.. Fast idag är det studiedag egentligen och jag trodde typ att vår skola skulle vara dem enda som hade det och kanske nån till men alla har typ det idag så det är inget speciellt direkt, haha :p

Men jag skulle egentligen vart med Rebecka och dem andra idag innan jag åker till Kista med Maria och mamma men det skulle blivit så stressigt då så jag är bara hemma nu och har det icke-stressigt! ;)

Tåget går 15.14 så jag ska gå ner till stationen om ett tag men vet ni vad jag drömde inatt? Att min blogg hade hamnat på sidan bredvid inläggsrutan och den blev fett känd också strömmade det in massa fina kommentarer haha! Det var en väääldigt härlig dröm ;D Fast jag förstod inte riktigt att det bara var en dröm när jag vaknade så jag tänkte att jag behövde blogga på en gång och ladda upp massa bilder hehe :P

Nyss åt jag kroppkakor, gjorda av min kropp, nä jag skojja men det är så himla gott! Aja vi hörs sen! // sOphia

Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.
Postat av: KNORKAN

Hej vill du vara med och tävla om ett valfritt smycke från hoof store? :-) Kram

2012-01-09 @ 16:47:18
URL: http://knorkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0