april, april din dumma sill jag kan lura dig vart jag vill!


©
Jag vill ha sommar så jag kan fota blommor och härliga vattenbilder utomhus med en sol som bakgrund.. Men jaja sommaren kommer väl snart! Jag tror att det var i april då jag ska åka till Västerås med fotbollslaget på träningsläger, det ska bli så himla kul! Åland var jättekul så Västerås kommer säkert bli minst lika kul, tagaaaa! :D //sOphia

Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.
Postat av: LARA JOHANSSON - photos&texts

Jag vill också ha sommar, eller vår i alla fall. Vill fota massor med blommor, vattendroppar och fina utomhus porträtt eller alla små bebisdjur som kommer på våren. Jag längtar!

2012-01-29 @ 19:28:25
URL: http://laramore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0