Beslutsångest !!

Hello! Ser ni på The Voice Sverige? Det gör iaf jag och vet ni?? Tjejen som sjöng nyss hon heter Märta-Lee! Precis som pappa och Jenni kanske vill att bebis ska heta :'D
Skönt att veta att det åtminstone finns en på jorden som heter det.. Nu gillar jag det lite mer faktiskt, bara för att hon var cool :P

Men nu är det reklaaam, inte sådär jättenajs! Men iaf, jag sitter och har beslutsångest, Romme eller Jedwardkonserten? Åååh svårt! För jag vet att Romme är så himla kul men det är ifs Jedwardkonserten också..

Har ju vart på en och det var grymt kul plus att vi typ ska träffa dem sen. Men alla kommer snacka om Romme efteråt och då kommer jag bli fett avis !


Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0