Fett pro!


©
Wehååååå jag kan ladda upp en bild! :D Det har inte gått på ett tag nu, har behövt ta från arkivet.. Men iaf, bilden är tagen från den där fotodagen jag och Ida hade nån gång för 3/4 veckor sen? Sally var värsta modellen höhö fast jag fick ingen bra bild på henne direkt..

Nån gång skulle jag vilja gå en fotokurs där man lär sig fota djur.. Fett pro man skulle vara efteråt :p Bilden är liite redigerad i photoshop, btw.
Aja nu ska jag gå och lägga mig, spela och sen släcka, naaajs! :) Juste idag fick jag jäättesnygga kläder från Vendela! Julklapp/födelsedagspresent :DD Kan visa några sen :) Men aja nu ska jag sova, godnatt! //sOphia


Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.
Postat av: Mli

Fin bild! :) och jag vet inte om jag sagt detta men du har en fin header oxå! :P

2012-01-07 @ 09:45:08
URL: http://vannerforalltid.blogg.se/
Postat av: LJ photos&texts

Aw, så söt bild på en sådan söt hund! (:

2012-01-07 @ 15:40:31
URL: http://laramore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0