Födelsedagspresent, toppendag, wehåååå! :D

Heej!

Åh vad glad jag blev av alla kommentarer som jag nyss märkte att jag fått i olika inlägg, inte sådär jättemånga men ändå! Jag blir alltid skiitglad när jag får nån kommentar så det tycker jag att ni kan göra lite oftare :D

Men iaf, Maria (alltså min gudmor) var här och det var jättekul! Jag fick också en födelsedagspresent och det var att vi antingen skulle åka till IKEA och kolla på saker till mitt rum eller åka och shoppa någonstans och jag valde att shoppa heheh :P Men vi har gjort det dem senaste 2 åren och det har alltid vart jättekul så jag vill ha lika kul i år igen :) Vi ska åka till Sollentuna Centrum på måndag, dem senaste gångerna har vi vart i Kista men Sollentuna är nog också jättebra! :)

Vad har jag mer gjort då? Jo jag har kollat lite på en film men den vart för otäck höhö, ätit choklad ur en Paradisask (Paradis slår lätt Aladdin, eller hur?), vart ute och gått med Sally och mamma, träffat Rebecka på ICA (:D), köpt jordgubbar och choklad som ska smältas och sedan bli doppad i och jaa snart ska jag äta lax! :) Men ni kommer inte orka läsa så jag avrundar här, hej då! // sOphia

Visar mer bilder efter maten!

Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.
Postat av: Mli

Sv: Thanks! :* :)



Sollentuna centrum e asnajs tkr jag! :D

Var där och julhandlade med mamma och det finns jättemycket!! :P

2012-01-07 @ 23:28:46
URL: http://vannerforalltid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0