Mobilblogg-test

Hej hej! Just nu ska jag bara se hur det här ser ut eftersom att rubriken är centrerad men inte inlägget men ah nu ska jag, pappa och Emil åka en sväng till Täby C för att fixa en grej åt Emil och det är en anledning för mig att inte göra läxan för det skulle jag inte haft om jag var hemma men aja hörs sen! ;) //sOphia

 


Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.
Postat av: Karolina

Skulle egentligen kommentera ditt senaste inlägg med bilden på bebis i men det funkar inte. Iaf, skulle bara säga: asdfghjklajshakajsja vad söt hon är!!!!! :'DDDD

2012-01-14 @ 17:46:41
URL: http://ockalina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0