Some things gotta get loud cause I'm dying just to make you see that I need you here with me now cause you've got that one thing


©
Vet ni? Imorrn eller på tisdag eller nån annan dag i veckan så kommer jag få en väggkalender av Karro bara för att hon älskar mig. Nä jag skoja höhö ;P Men jag kommer få det för att hon fick en som hon inte ville ha förut och då frågade hon om jag ville ha den istället (supersnällt!) och jag vill jättegärna ha den så jag kommer få den! :D

Och vet ni vad "temat" är i den? One Direction!! :DD <33 De kan tydligen förkortas 1D, jag visste inte det förrän Karro messade 1D haha ;) Men iaf, jag är superglad över det! Tack, tack, tack, tack Karro! <33

Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.
Postat av: Karolina

AAaaah! Sophia, du får inte hoppas fööööör mycket nu!! Dom kanske redan har hunnit ge den till någon annan!

2012-01-15 @ 13:53:40
URL: http://ockalina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0